Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2007 23:59 - Капката
Автор: mypocket Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3131 Коментари: 12 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Честито, мили сънародници! В Европа ще бъдем представяни от циганите. Чичо Доган сигурно намокри гащите от радост. Еми да му е честита победата. Аз лично стискам палци за след две години... когато ще бъдат следващите избори за евродепутати. Тц тц тц... Аз изпитвам срам и позор от държавата, в която живея! Срам ме е да съм българин! Срам ме е да се нарека българин! Срам ме от политическата история, която се гради в момента! Позор... Надявам се колкото се може по-бързо да се махна от България. Няма да ми е мъчно за нея... Не... Ще ми е мъчно единствено за роднините, които оставям в тази скапана държава. Плюя на на държавата! Пикая на управляващите!


Тагове:   Капката,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Suglasna sum
21.05.2007 00:42
Bravo tova e istinata zad koqto i az se izkazvam.
цитирай
2. viovioi - евала,аферим ашколсум бе джанъм!
21.05.2007 09:56
Ха така де, родна реч омайна сладка! Като не гласувате, сега ще кротувате!!
цитирай
3. анонимен - защо да кротуваме?
21.05.2007 10:48
кротувай ти! цял живот кротуваш и гласуваш... гласуваш и кротуваш... и така, до края на света...
цитирай
4. fugitive - -
21.05.2007 11:45
А трябваше да идем да гласуваме...
цитирай
5. zari - Време е!
21.05.2007 12:36
За нови хора в синьото пространство- стои празно и потънало в мухъл! По-малко емоции и повече конструктивни предложения! Толкова умни глави има в този блог!!!!!!!!!!!
цитирай
6. ninaantonova - Определено за тези избори,
21.05.2007 15:37
държавата не е виновна. Виновни са всички ония които не отидоха да гласуват и по този начин дадоха своя глас за ДПС. Така, че нека не прехвърляме вината от болното на здравото. А що се отнася, дали ни харесва БСП, или СДС, или ОДС, или ГЕРБ, то всеки трябваше да си пусне гласа за който си избере, а не чрез пасивността си да даде гласа си за турците. Въпреки, че държавата е абдикирала, какво направиха онези които не дадоха своя вот, за да покажат, че съществуват, а не само негодуват. Нима никой от негласувалите не разбра, за какво става въпрос? Ето сега всички разбраха. Надявам се искрено, на следващите избори да дадат своя вот, който е важен за нас като БЪЛГАРСКА нация. Просто гласувайте, това е! Гордея се, че съм българка, но се срамувам, че толкова години позволяваме да ни тъпчат, мачкат, и не смея да си помисля, че това е много близко до онова робство, познато на всички ни като.....
Дано Бог ни помогне в разума ни!
цитирай
7. анонимен - към ninaantonova
21.05.2007 16:08
сигурно аз съм виновен и за Титаник, Мюнхен, Аушвиц, Етиопия, Босна, Чечня, Хероина, Буш, Путин, Саддам, цената на млякото, озоновата дупка... алооо, осъзнай се малко... нали тази същата България е СВОБОДНА държава... коя си ти да ми държиш сметка дали ще гласувам или НЕ? нали всички, които споменаваш се изредиха... да ЛАПАТ... мен пита ли ме някой ВЪОБЩЕ дали искам да сме в ЕС?
цитирай
8. ninaantonova - Към анонимния!
22.05.2007 20:00
Не може и е недопустимо в публичното пространство подобни изкази като Вашия - Анонимен. Мисля, че тук, във виртуалното пространство присъстваме, за да дадем нещо на другите и да получим в замяна полезното за нас от тях. Подобно отношение и изразяване по темата е неприемливо и едва ли се е харесало на посетилите блога. Така, че дали ще се логнете или не, ми е все едно, но се надявам да си вземете бележка и да се държите благопристойно. Четат Ви хиляди хора които са се нагледали на простотия като Вашата. Напишете нещо, за да видим как Вие преценявате живота, от какво сте недоволен, какво сте дали на обществото, какво искате от него, и защо сте изпълнен с толкова негативизъм. Желая Ви успех в представянето. Защото е много лесно да си "анонимен", но е трудно да представиш себе си на широката аудитория.
Призовавам всички блогъри да коригират настройките си, и да не позволяват на "подобни" да нарушават интернет пространството със страхливото си присъствие.
цитирай
9. miuenski - към ninaantonova
23.05.2007 13:02
мързеше ме да се логна - аз съм анонимния :)
не че има разлика, Нина...
според мен логиката ти е мнооого погрешна, защото обвиняваш мен и 2+ милиона БЪЛГАРИ за нещо, за което със ЗАКОН ни е дадено право. Времената, когато една партия печелеше избори с 99,99% при 99,99% активност са назад във времето... не НИЕ вкарахме Доган във властта, вкараха го всички политици, които за 20 години отвратиха българина от политиката, вкараха го и последните 2 правителства - защо не обвиняваш хората, гласували за НДСВ 2001г. и тези, гласували за БСП 2005г? Назидателният ти тон и забележките за простотията пропускам покрай очите си... един съвет - не обобщавай и не говори от името на хора, които НЕ са ти дали това право... Поздрави!
цитирай
10. ninaantonova - Здравей. Приятно ми е,
24.05.2007 09:24
Явно си ядосан, не знам точно на кого. Не обвинявам никого, най-малко теб. Просто си мисля, че на народа му писна от лъжи, лъжи, да ходи да гласува и може би точно това използваха и турците. Не политиците вкараха Доган в политиката, а ние т.нар. електорат. Ние ходихме до урните и пускахме гласа си за своя избраник. Ние избирахме политиците, лъжливите политици които трябваше да защитават нашите интереси. Е видяхме как ги защитиха. Ето за това говорех, ако бяхме излезнали поне 50% и повече да гласуваме, сега нямаше турците да имат 4 места в Европарламента, а знаем какво и как ще се разпределят парите от еврофондовете.
Ако с нещо съм те засегнала, то моля за извинение, но по принцип не харесвам анонимността, може би защото съм открит човек и винаги изразявам своята позиция искрено.
Весело посрещане на 24 май. Поздрави и усмивки от мен!
цитирай
11. miuenski - не съм съгласен
25.05.2007 15:21
цитирам: [Виновни са всички ония които не отидоха да гласуват и по този начин дадоха своя глас за ДПС]

и после: [Ние ходихме до урните и пускахме гласа си за своя избраник. Ние избирахме политиците, лъжливите политици които трябваше да защитават нашите интереси.]

първата част ми прилича на ОБВИНЕНИЕ... или бъркам...

ядосан съм най-вече на овчедушието ни

ПОЗДРАВИ!
цитирай
12. ninaantonova - Не обвинявам,
25.05.2007 17:25
защото нямам право на това. Просто констатирам! Може би неправилно съм се изразила, Не "виновни са за"... , а може би би трябвало да бъде - Всички ония които не отидоха да гласуват, дадоха гласа си на за ДПС. Не се засягай. Може би просто трябва малко повече да помислим за това, че сме българи. Но на хората така им е писнало, вярвай ми, имам родители - възрастни, приятели на различна възраст. Всеки един от тях казва, - Няма да гласувам, писна ми от тези управници. Така е. Точно този момент и чакаха ДПС-то, да им писне на хората, и да докажат, че са организирани и, че могат да вземат властта когато си поискат. Изобщо ние сме като фурнажийска лопата. Ето например нашия кмет от червен, стана син и сега преди изборите стана председател на предизборния щаб на ГЕРБ. Изобщо, не знам какво да мисля. Ужасена съм. До скоро.
Привет от Шумен.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mypocket
Категория: Лични дневници
Прочетен: 26061
Постинги: 3
Коментари: 15
Гласове: 79
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930